Laatste dag - Reisverslag uit Padang, Indonesië van Ellie en Harry - WaarBenJij.nu Laatste dag - Reisverslag uit Padang, Indonesië van Ellie en Harry - WaarBenJij.nu

Laatste dag

Door: Ellie

Blijf op de hoogte en volg Ellie en Harry

05 April 2017 | Indonesië, Padang

Woensdag 5 april
Gisteren was Putra ziek dus we hebben hem een dagje vrijaf gegeven maar vandaag is hij weer present. Onze laatste dag is aangebroken en we besluiten nog een klein tripje te maken naar Padang Padjang. We willen graag wat houtsnijwerk kopen. Nou staat een klein tripje niet in zijn woordenboek dus zijn we weer 2 uur onderweg . We zien nog een prachtige waterval en rijden de bergen in waar het aanmerkelijk koeler is. De oogst is schraal en we kopen 2 oude beeldjes bij een antiquariaat . Na de lunch weer richting hotel en onderweg zien we voor het eerst een trein.
We besluiten s'middags in te checken voor onze vlucht terug en het reisbureau van het hotel helpt ons daarbij. Er zitten 4 medewerkers,een directeur en een kassier dus dat moet wel lukken, dunkt ons.

En dan komt er een eind aan dit prachtige avontuur. We hebben veel mooie dingen gezien, veel leuke lieve mensen ontmoet,
Wij hebben Sumatra als een zeer gastvrij eiland ervaren.
Ons motto pelan-pelan heeft er weer één bijgekregen
namelijk hari-hari wat zoveel betekent als dag voor dag.
I REST MY CASE

• 05 April 2017 - 13:08

Jeanne Ronde:

Een hele goeie vlucht terug en bedankt voor alle verhalen. Ik heb er van genoten.x

• 05 April 2017 - 22:32

Leny :

Hoi Ellie en Harrie, aan alle goeie/mooie dingen komt een eind, maar je neemt een hele hoop prachtige herinneringen mee en die blijven. En natuurlijk kan je altijd terug nietwaar? Goeie vlucht terug, en tot ziens
    Leny

• 06 April 2017 - 17:03

Ellen Van Lierop:

Mooi reisverslag en prachtige foto's. Een hele goede terugreis!! Tot vlug weer in het Brabantse. Hier staan de bomen weer in de bloesem! :)