Transfer naar Medan - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Ellie en Harry - WaarBenJij.nu Transfer naar Medan - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Ellie en Harry - WaarBenJij.nu

Transfer naar Medan

Door: Ellie

Blijf op de hoogte en volg Ellie en Harry

11 Maart 2017 | Indonesië, Medan

Na een vlucht met Singapore Airlines.van 12 uur zijn we aangekomen in Singapore.De overstap naar Garuda verliep snel en om 8 uur landen we in Medan.
Helaas kwam Andy ons niet ophalen maar onze nieuwe gids Putry.
Op de weg naar het hotel kwamen we langs Dusun Kreatief en hebben we Andy alsnog bezocht. Hij doet tegenwoordig aan teambuildingn bij bedrijven en stond nu ook voor een groep van 30 man.
Zijn vrouw heeft lekkere snacks voor ons gemaakt en met achterlating van ole-ole zijn we verder gehobbeld .
Een lekkere douche en powernap houdt ons op de been tot vanavond.
Daarna lekker gezwommen en het land weer op ons in laten werken.

• 12 Maart 2017 - 02:13

Paula:

We genieten en alles is waar dat El schrijft