Padang - Reisverslag uit Padang, Indonesië van Ellie en Harry - WaarBenJij.nu Padang - Reisverslag uit Padang, Indonesië van Ellie en Harry - WaarBenJij.nu

Padang

Door: Ellie

Blijf op de hoogte en volg Ellie en Harry

04 April 2017 | Indonesië, Padang

Maandag 3 april
Vandaag gaan we een dagje snorkelen . We rijden richting de haven en bij een inham ligt onze boot klaar. We slaan wat proviand in want er is geen restaurant aanwezig en dat vinden we juist leuk. Rijst in een bananenblad en de bijgerechten in plastic zakjes. Vandaag eten we rendang, kankoen, eitje, vis mmmm...maar soms verlang ik weer naar een boterham met kaas. We snorkelen de hele dag en zien weer een prachtig onderwater panorama.
We hebben weer een ontmoeting met een bewoner die heerlijk in zijn hutje woont voorzien van alle gemakken. Hij heeft een amerikaan op bezoek en samen roken ze heel wat jointjes. Maar we hebben leuke gesprekken met deze wereld verbeteraar. Rond 16 uur terug met de boot en door het drukke verkeer van Padang terug naar het hotel. Wat zullen we goed slapen na zo'n heerlijke dag aan de zee.